Support // Service 24/7

Beredskab og serviceaftale på automationsanlæg
Flere forsyningsselskaber bliver mødt med krav om beredskabsplaner, derfor har NHL Automation udviklet et beredskabs- og servicekoncept, som kan hjælpe jeres virksomhed til en maksimal skadesbegrænsning ved nedbrud på jeres overvågnings- og automationsanlæg. Vi har derfor sammensat en fornuftig prissat beredskabs- og serviceordning.

Hovedtelefoner

Enkel fejlmelding
En serviceaftale med NHL Automation virker 24 timer i døgnet - alle ugens dage - hele året rundt.
Når I har brug for vores hjælp, ringer I blot til vores vagttelefon, hvor en af vores dygtige automationsteknikere sidder klar. Vi kender jeres anlæg allerede, og automationsteknikeren skal nok sørge for at spørge ind til de aktuelle detaljer.

Reaktionstider som giver mening
Fra vi modtager jeres opkald eller telefonbesked og frem til det tidspunkt, hvor vores tekniker første gang giver jer en status via telefon, lover vi, at der højst går 90 minutter før vi er i gang med fejlsøgningen.
Vi lover også, at vores tekniker ankommer til jeres adresse efter den oprindelige fejlmelding - hvis der er behov for det.

Forvent en høj ansvarlighed og kvalitet
Vores automationstekniker kan fjernbetjene jeres anlæg via en internetforbindelse og kan således meget hurtigt komme i gang med at analysere og som regel også udrede de opståede problemer.
Teknikeren udfører kun risikofrie "operationer" på anlægget. Hvis han mener, at en nødvendig operation er risikabel, vil han rådføre sig med jer, således at I sammen kan træffe de nødvendige forholdsregler.
Hvis arbejdet har medført ændringer i jeres anlæg, bliver I grundigt informeret. Når det er relevant, vil teknikeren desuden orientere jer om hvori fejlen bestod, samt hvordan I forhindrer, at den opstår igen.

Teknikeren kan desuden hjælpe jer med efterfølgende arbejde, som eksempelvis at fejlmelde defekt udstyr til jeres leverandører.

Priser
I betaler et fast årligt gebyr, der dækker vores hurtige reaktionstid samt vores altid opdaterede viden om jeres anlæg.  

Ved opkald til servicevagten betaler I kun for den tid, der går med at løse en given situation inklusiv eventuel transporttid i forbindelse med et besøg på jeres adresse. 

Aftale og igangsætning
Før vi kan yde jer en professionel service, skal vi udarbejde en aftale, hvor vi blandt andet definerer, hvilket udstyr vi skal supportere, hvor det står, hvordan vi kommer i kontakt med jer osv.
Hvis vi skal hjælpe med fejlmelding af reservedele, skal vi have dokumenteret alle relevante detaljer om fabrikat, leverandører osv.

Desuden skal vi sikre, at vores teknikere har adgang til relevant og opdateret dokumentation om jeres anlæg, når de skal arbejde med det. Hvis vi har været med til at opsætte eller udvikle anlægget, har vi allerede det meste på plads.
Hvis jeres dokumentation er utilstrækkelig, kan vi tilbyde at udarbejde den for jer som en selvstændig ydelse.

 

Kontakt os for et uforpligtigende tilbud på en professionel beredskabs og serviceordning:

Telefon 49132141

Mobil    24849402

Mail: nhl@nhl-automation.dk

Logimatic Engineering A/S (NHL-Automation)        Kirke Værløsevej 20B 3500 Værløse       49132141       nhl@Logimatic.dk